Stillingsopslag

Erfaren mødebooker/salgskoordinator til at tiltrække nye kunder

Compliance opgaver som GDPR, NIS2, informationssikkerhed og whistleblowerordninger sælger ikke sig selv – og vi kan lige så godt være ærlige – de fleste synes, det er lidt kedeligt og et nødvendigt onde – men det synes vi ikke! Vi arbejder nemlig med compliance hver evige eneste dag.

Til at hjælpe med at gøre det knapt så kedeligt, måske endda lidt sjovere og helt sikkert lettere, har vi udviklet en platform til netop compliance arbejdet og har over 20 knalddygtige konsulenter, der brænder for at arbejde med compliance.

Vi har brug for en kollega, der ved at booke de fedeste salgsmøder til vores salgsteam kan bidrage til vores fortsatte vækstrejse. Du bliver den første – vores forhåbentlig kommende kunder – er i dialog med. Det er derfor vigtigt, at du kan sætte dig i deres sted, vække interesse for vores produkter og services og ser en ære i at repræsentere GapSolutions A/S på bedste og ordentlig vis. Har kunden ikke behov for vores hjælp til informationssikkerhed eller GDPR, skal du kunne evne at åbne døren til nogen af vores andre ydelser. Det gør heller ikke noget, hvis du udviser gejst og entusiasme og tør fejre, at du har booket et godt møde med et højt YES! Behøver vi at nævne, at det vil være godt at have vindermentalitet for at blive en succes i jobbet?

Tænker du – ja tak det er lige mig, så er du heldig.

Som mødebooker/salgskoordinator får du mulighed for at afprøve dine kræfter i et inspirerende, udviklingsorienteret og uformelt miljø med primært fokus på telefonisk mødebooking til erhvervskundeemner. Der er rift om kundeemnerne, så du skal være gjort ud af et stof, der ikke giver op ved et nej, og som er drevet af at gøre det umulige muligt.

Dine primære opgaver

  • I samarbejde med salgsteamet at komme med idéer til interessante kundesegmenter og oprette kundelister i vores salgssystem.
  • Kontakte potentielle kunder og afklare om de har behov for en eller flere af vores løsninger.
  • Booke møder til vores entusiastiske salgsteam.
  • Bidrage med ideer til salgskampagner.
  • Diverse ad-hoc opgaver inden for salg og kundekontakt.

Din baggrund

Du har dokumenteret erfaring med B2B mødebooking, salg eller anden opsøgende kundekontakt. Du evner at kommunikere i øjenhøjde med både virksomhedsejere, direktører, jurister, økonomichefer, HR- og it-medarbejdere. Din teoretiske baggrund er ikke afgørende – det er langt vigtigere, at du kan demonstrere initiativ, gåpåmod, vindermentalitet og situationsfornemmelse. Herudover skal du have:

  • Brugererfaring med Office-pakken specielt Outlook og Teams. Vi bruger Pipedrive som salgsstyringssystem, men det er ikke en nødvendighed, at du kender det – det skal vi nok lære dig.
  • Evnen til hurtig at sætte dig ind i kundernes forretningsområder og behov.

På den personlige side optræder du sikkert med en fleksibel, positiv og serviceminded indstilling, ligesom du skal være modtagelig og åben overfor sparring på dine opgaver. Din arbejdsmetode skal være systematisk, struktureret, og du skal varetage dine opgaver med en høj grad af selvstændighed. I relation til kunderne skal du kunne sparre, inspirere og anvende dine gode formidlingsevner på en opsøgende og løsningsorienteret måde. Du skal sikre, at dine opgaver bliver fulgt til dørs.

Vi tilbyder dig

En spændende stilling, hvor du får rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil, og er med til at styrke vores fælles ambitionsniveau. Arbejdsmiljøet er præget af kolleger, der sætter pris på et teamorienteret samarbejde og god faglig sparring. Du får rig mulighed for både personlig- og faglig udvikling.

Hvad gør du nu?

Er du interesseret og kan du matche den anførte profil, skal du hurtigst muligt sende din ansøgning og cv til HR-ansvarlig Lene Lundquist på mail: llu@gapsolutions.dk.

Ansøgningerne behandles i takt med, de kommer ind.

Vil du høre mere om jobbet og GapSolutions A/S, er du velkommen til at ringe til Team Lead & Sales Manager, Christian Højer på tlf. 7174 8583.

Om GapSolutions A/S: Vi er et skandinavisk software-, compliance- og konsulenthus med et enkelt mål: Vi arbejder for at gøre compliance så ukompliceret som muligt gennem innovative løsninger inden for Informationssikkerhed, GDPR, e-learning og whistleblower-løsninger. Vi er ISO 27001-certificeret og ISAE 3000-auditeret og leverer services til virksomheder i hele Europa.

Læs mere om os her på vores hjemmeside.

Er du nysgerrig på, hvem vi er?

Vores kompetencer favner både bredt og specifikt inden for GDPR, IT-sikkerhed, salg, marketing og administration

Følg os på sidelinjen

En god måde at holde dig opdateret med os er at tilmelde dig vores nyhedsbrev. På den måde kan du holde dig orienteret om, hvad det er vi går og laver, og hvad nyt der sker indenfor vores område.

Adresse
                            

GapSolutions A/S
Uraniavej 6, 1.
DK-8700 Horsens

CVR
                            

CVR-nr. 38582356

Telefon
                           

Salg & administration
(+45) 8844 0808

Helpline & konsulenter
(+45) 2199 0808

E-mail
                            

Cookiepolitik

Privatlivspolitik

Vi bruger udelukkende tekniske cookies på vores hjemmeside. For yderligere information se vores Cookiepolitik.