Whistleblower-portal

En brugervenlig og enkel

whistleblowerordning

 

Hos GapSolutions er vi med over 1.500 kunder eksperter i databeskyttelse og compliance. Vores digitale whistleblowerordning – whistleblower-portalen – sørger både for, at I som virksomhed eller organisation overholder whistleblowerloven samt databeskyttelsesforordningen.

Er I omfattet af whistleblowerloven?

Whistleblowerloven gør sig gældende for alle offentlige og private virksomheder med over 50 medarbejdere. For private virksomheder med over 249 medarbejdere og alle offentlige organisationer var skæringsdatoen den 17. december 2021. For private virksomheder mellem 50-249 medarbejdere skulle whistleblowerordningen være på plads senest den 17. december 2023.

Med andre ord:

Hvis I er omfattet af kravene om at skulle have en ordning, og har I endnu ikke fået den implementeret pr. 17. december 2021 og/eller pr. 17. december 2023, vil det være en god idé kontakte en ekspert i vores whistleblower-team.

 

Whistleblower-teamet

 

Christian Højer

Telefon: +45 7174 8583

Mail: ch@gapsolutions.dk

Merve Köycü

Telefon: +45 7174 7828

Mail: mk@gapsolutions.dk

Whistleblower-portal til kr. 325 pr. måned

N

Ubegrænset antal brugere og indberetninger

N

En digital whistleblowerordning med anonym indberetning

N

Anonym kommunikation mellem indberetter og undersøger

N

1 kanal - 1 sprog

N

Mulighed for at uploade relevant dokumentation og lydfiler

N

Hjælp til spørgsmål fra ansatte og andre interessenter

Tilvalg af implementeringspakke kr. 7.500

N

Kom i gang på få timer

N

Udarbejdelse af whistleblowerpolitikker

N

Modtagerkæde, der sikrer mod interessekonflikter

N

Vejledning til opsætning af hjemmeside

N

Opsætning med eget logo og farver

N

Interne procedurer for brug af Whistleblower-portalen

N

Inkluderer en times online-vejledning med en konsulent