Blåstemplinger

Certificeringer, agilitet og tilfredse kunder

Vi gør rigtig meget for at passe godt på jeres data. Vi har den højeste grad af mulige certificeringer inden for databehandling. Vi arbejder agilt i en omskiftelig, digital verden. Og vi bygger frem for alt vores forretning på tilfredse kunder. Så enkelt er det.

Vores certificeringer – vi passer godt på dine data

Vi er ISO27001-certificeret – en international ledelsesstandard for informationssikkerhed. Certificeringen er en blåstempling af, at vi er i stand til at beskytte værdifulde informationer – herunder dine og andres persondata – på en både sikker og troværdig måde. Vi har bl.a. helt styr på risikostyring, dokumentation af processer samt fordeling af roller og ansvar for informationssikkerhed. Vi har selvfølgelig også et beredsskab i tilfælde af databrud, for det kan selv vi blive ramt af.

Se vores ISO27001 certificering

Vi har fået udarbejdet en ISAE 3000 GDPR-erklæring – en autoriseret revisors uafhængige udsagn om, at vi efterlever databeskyttelsesreglerne.

Se vores ISAE3000-erklæring

Vi er hostet inden for EU’s grænser og har derfor ingen overførsel af data til usikre 3. lande.

Øvrige blåstemplinger…

Vi gør meget ud af, at tage et socialt ansvar både på medarbejdersiden men også i forhold til at arbejde inden for compliance-området.

Vi har således bl.a. modtaget CSRpeople-mærket, fordi vi yder en særlig social indsats og er med til at støtte op om mennesker, der har brug for en ekstra hånd og særlige arbejdsvilkår for at kunne indgå i en hverdag og et fællesskab på en arbejdsplads.

Desuden deltager vi arbejdet om at udvikle ISO 27000 serien.

Vi arbejder ambitiøst og agilt

Vores arbejde med GDPR, Informationssikkerhed og Whistleblowerordninger stiller krav til vores måde at arbejde på. Vi arbejder agilt med udvikling af vores digitale løsninger, så vi altid er up-to-date på gældende lovgivning og efterspørgsel af funktionalitet hos vores kunder. Vores udviklere arbejder hårdt – i tæt samarbejde med konsulenter – på at mindske kompleksiteten i vores løsninger og for derigennem at skabe brugervenlige løsninger til alle typer af organisationer og virksomheder.

Det siger kunderne

 

"

GapSolutions har siden 2019 hjulpet vores GDPR team på EUC Nord.

GapPortalen er et rigtigt godt redskab til at samle al GDPR-relevant materiale, styre opfølgning og kontroller, og gennemføre e-læring med. GapSolutions er lydhøre for vores udviklingsønsker, og vi oplever et værktøj som bliver bedre og bedre.

Vi møder i GapSolutions kompetente konsulenter, og det er rigtigt godt, at vi er tilknyttet faste konsulenter, som kender os, når vi søger råd og vejledning, skal have lavet audit, eller kontrol af vores databehandlere.

For at kunne navigere trygt i forhold til GDPR har vi en meget stor hjælp i GapSolutions GapPortal og konsulenter.

Klaus Sandager
Administrations- & IT-chef,  EUC Nord

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvor vi løbende orienterer om relevante emner inden for GDPR, Whistleblowerordninger og Informationssikkerhed.

Vi spammer ikke – og du kan til hver en tid afmelde dig igen.

Ved at udfylde nedenstående formular og trykke “Tilmeld” afgiver du dit samtykke til at modtage direkte markedsføring fra GapSolutions.

Du kan se, hvordan vi håndterer dine oplysninger i vores privatlivspolitik

 

 

Adresse
                            

GapSolutions A/S
Uraniavej 6, 1.
DK-8700 Horsens

CVR
                            

CVR-nr. 38582356

Telefon
                           

Salg & administration
(+45) 8844 0808

Helpline & konsulenter
(+45) 2199 0808

E-mail
                            

Cookiepolitik

Privatlivspolitik